اعضای کانون های مساجد فارس، پای صندوق های رای حضور پرشور دارند


اعضای کانون های مساجد فارس، پای صندوق های رای حضور پرشور دارند

حجت الاسلام امیدی گفت: اعضای بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری مساجد فارس با همبستگی مثال زدنی با حضور در پای صندوق های رای، بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، عهد و پیمان می بندند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به اینکه اهمیت حضور حماسی در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان خارجی خواهد زد و حمایت از آرمان های انقلاب را بار دیگر به رخ دشمنان نظام اسلامی می کشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه انقلاب از مساجد شکل گرفت و مساجد سنگری مهم برای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی محسوب می شوند، اظهار کرد: اعضای بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری مساجد فارس با همبستگی مثال زدنی با حضور در پای صندوق های رای، بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، عهد و پیمان می بندند.

وی با اشاره به اینکه امروز بدون توجه به جناح بندی های سیاسی، حضور در انتخابات لازم و ضروری است، تاکید کرد: حضور در انتخابات موضوعی است که همواره توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر آن تاکید شده است و از این رو همه ما برای لبیک گفتن به فرامین رهبری معظم،‌ پای صندوق رای حاضر خواهیم شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !