اولویت مجلس آینده مهدویت باشد/ مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری شرط انتخاب اصلح است


اولویت  مجلس آینده مهدویت باشد/  مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری شرط انتخاب اصلح است

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با اشاره به تشییع میلیونی شهید سردار سلیمانی، گفت: همسو با تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت در مسیر تمدن‌سازی، مجلس آتی باید در موضوعات فرهنگی، مهدویت را اولویت اصلی خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ان شاء الله این حضور با مشارکت گسترده تر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان تکمیل می شود.
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) (واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: مساجد، هیئت های مذهبی و رسانه ها مهم ترین بازیگران صحنه انتخابات هستند بنابراین می توانند با تبیین شرایط حساس کشور و منطقه و توطئه های اخیر دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رای را بیش از گذشته روشن کنند.
وی درباره اولویت های کاری نمایندگان مجلس بعدی شورای اسلامی، گفت: مطمئنا تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جزو اولویت ها است ولی با توجه به تحولات کشور، منطقه خاورمیانه و جهان و حضور کم‌ نظیر مردم در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی و از همه مهم تر، شکل گیری حماسه چند ده میلیونی اربعین حسینی و همچنین تاکید مقام معظم رهبری درباره حرکت در مسیر تشکیل تمدن نوین و عظیم اسلامی، باید در حوزه فرهنگی، موضوع مهدویت در اولویت کاری مجلس بعدی باشد.
علم الهدی ادامه داد: چشم انداز گام دوم انقلاب حرکت در مسیر ظهور است بنابراین مجلس یک نظام اسلامی باید بیش از هر چیزی دست کم در حوزه فرهنگ به فکر ترویج معارف مهدویت باشد.
وی در ادامه به تلاش استکبار جهانی و صهیونیست ها برای ترویج عرفان ها و افکار به اصلاح معنویت گرا که در واقع فسادانگیز و انحرافی هستند اشاره کرد و یادآور شد: مجلس شورای اسلامی به دلیل داشتن ظرفیت های فرامرزی می تواند مکتب اصیل و راستین اعتقاد به منجی آخرالزمان یعنی باور به ظهور حضرت ولی عصر (عج) را برای سایر ملت های جهان معرفی و روشن کند.
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) در پایان با بیان اینکه مطمئنا ارائه طرح های اقتصادی، موضوعی پررنگ در بحث تبلیغات انتخاباتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: مردم باید به کسانی رای بدهند که در میان مباحث اقتصادی و سیاسی، حتما به موضوعات فرهنگی که زیربنا هستند و به ویژه بحث مهدویت اشاره جدی دارند و برای ترویج فرهنگ انتظار در سراسر کشور و انتقال آن به سایر کشورها طرح و برنامه ای مدون و دقیق دارند.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022