پیشتازی مردم نسبت به مسئولان در تقویت مساجد و هیئت‌ها


پیشتازی مردم نسبت به مسئولان در تقویت مساجد و هیئت‌ها

برزنونی با اشاره به برنامه ریزی دشمن بر علیه نظام اسلامی گفت: جنگ دشمن علیه انقلاب در حوزه‌های مختلف، نیازمند هوشمندی ما در حوزه جنگ نرم است که مساجد و هیئت‌ها باید بیش از گذشته از سوی مسئولان کشور وارد میدان نبرد شوند.

«محمد علی برزنونی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه دشمن، جنگی تمام عیار در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته است، اظهار کرد: پیروزی ما در این نبرد مشروط به داشتن برنامه ای هوشمند، ترکیبی و پیشرفته است که با تغییر تاکتیک دشمن، تاکتیکی نو ارائه کند، نمی توان برنامه ای قدیمی و غیر پویا را در این جنگ نابرابر به کار برد.

مشاور رییس دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه، نقش مساجد و هیئت های مذهبی در این نبرد را بسیار حیایی دانست و گفت: متاسفانه برخی از مسئولان در عمل، به این نقش آفرینی توجه چندانی ندارند و ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.

وی افزود: جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نیازمند هوشمندی ما در حوزه جنگ نرم است که مساجد، هیئت های مذهبی و سایر مراکز دینی که پیوند عمیق با مردم دارند باید بیش از گذشته از سوی مسئولان کشور وارد میدان نبرد شوند.

برزنونی اضافه کرد: دشمن به خوبی می داند که با تضعیف نقش مساجد و هیئت های مذهبی می تواند ضربه مهلکی به انقلاب وارد کند، البته باید خدا را شکر کرد که مردم ما در این زمینه نیز جلوتر از مسئولان حرکت کرده و در عمل، این مراکز را به مهم ترین کانون مبارزه با دشمن تبدیل کرده اند.

وی با تاکید بر نقش مهم مساجد و هیات های مذهبی در دوران مبارزه با نظام طاغوت، دفاع مقدس و مقابله با فتنه سال 88، و تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تجمعات انقلابی، یادآور شد: بر اساس همین واقعیت است که مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در دیدار با گروه های مختلفی از مردم و مسئولان، اهمیت مساجد و هیات های مذهبی و در مجموع، کلیه نهادهای مردمی را مطرح کردند.

مشاور رییس دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه با بیان اینکه دشمن در طراحی خود، روحانی و مداح تربیت، و مسجد و هیئت ایجاد می کند، گفت: دشمن در این اقدامات خود، بیش از همه از یک سو، به دنبال خالی کردن اسلام از روح و ماهیت اصلی خود و از سوی دیگر، ترویج اسلام سکولار و عرفی است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند