خط تولید محلول ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی بروجن راه‌اندازی شد


خط تولید محلول ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی بروجن راه‌اندازی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خط تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی حنان بروجن راه‌اندازی شد.

مسعود ملکی روز دوشنبه در حاشیه دیدار از شرکت داروسازی حنان بروجن تاکید کرد: با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور رفع کمبود مواد ضدعفونی کننده، خط تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی وارد چرخه تولید شد.
وی افزود: این شرکت داروسازی با تولید ۳۰ دارو یکی از شرکت‌های معتبر داروسازی کشور است.
ملکی تصریح کرد: ۲۵ نفر از متخصصین این واحد تولیدی با فعالیت شبانه‌روزی ، کمبود محلول ضدعفونی کننده داروخانه‌ها را تامین می‌کنند.
وی اظهار داشت: براساس اعلام مسوولان شبکه بهداشت و درمان تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن مشاهده نشده است.
فرماندار شهرستان بروجن یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان بروجن برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در آمادگی کامل قرار دارند.
ملکی گفت: مردم با حفظ خونسردیی و رعایت بهداشت فردی به مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسوولان مرتبط در پیشگیری از شیوع این ویروس کمک کنند.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به ۲۴ کشور جهان شماری نیز سرایت کرده است.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر