تساوی تیم فوتبال جوانان سپیدرود برابر همدان، پیروزی عاشورا تبریز مقابل نویر انزلی


تساوی تیم فوتبال جوانان سپیدرود برابر همدان، پیروزی عاشورا تبریز مقابل نویر انزلی

رشت - ایرنا - دومین روز از مسابقات فوتبال لیگ جوانان مناطق کشور با تساوی تیمهای سپیدرود و شهرداری همدان و همچنین کسب پیروزی عاشورا تبریز برابر شهدای نویر بندرانزلی در رشت پگیری شد.

بازی های دومین روز این رقابت ها غروب دوشنبه با انجام دیدار تیمهای فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

در جریان این دیدار، آرمان مردانی موفق شد گل تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت را به ثمر برساند و گل تیم فوتبال شهرداری همدان نیز توسط امیرحسین سلمانی به ثمر رسید تا هر تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کند.

قضاوت این مسابقه را که به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد، امیر اسماعیلی به عنوان داور وسط، حکیم انتظاریان و سینا هدایت به عنوان کمک داور و وحید درازیان به عنوان داور چهارم بر عهده داشتند.

همچنین در دیگر دیدار روز دوم این رقابتها، تیمهای فوتبال جوانان عاشورا تبریز و شهدای نویر بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان عاشورا تبریز با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت که مرتضی مهدی زاده تنها گل تیم عاشورا تبریز را در این بازی به ثمر رساند.

حسین گنج خانی به عنوان داور، وحید قاسمی و منوچهر گنج خان لو به عنوان کمک داور و وحید درازیان به عنوان داور چهارم در دیدار تیمهای فوتبال جوانان عاشورا تبریز و شهدای نویر بندرانزلی حضور داشتند.

با توجه به نتایج کسب شده، تا پایان دومین روز رقابت های فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیمهای شهرداری اردبیل و عاشورا تبریز نیز با کسب سه امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

در رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور، تیمهای فوتبال جوانان سپیدرود رشت، شهدای نویر بندرانزلی، عاشورا تبریز، شهرداری همدان و شهرداری اردبیل حضور دارند که به صورت دوره ای در یک گروه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.

این مسابقات که از روز یکشنبه آغاز شده به مدت چهار روز در ورزشگاه شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت که در نهایت دو تیم برتر این رقابتها به مرحله بعدی مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور راه می یابند که پیش از این نیز قرار بود رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور از روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شود که به دلیل بارش برف و آماده نبودن ورزشگاه عضدی رشت، این بازی ها از روز یکشنبه چهارم اسفندماه آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...