اظهارات مدیر حوزه های علمیه در مورد پذیرش دو طلبه چینی در المصطفی


اظهارات مدیر حوزه های علمیه در مورد پذیرش دو طلبه چینی در المصطفی

شفقناقم- مدیر حوزه های علمیه گفت: علی رغم این سخنانی که بعضا شنیده می شود، بیماری کرونا در قم ربطی به طلاب چینی المصطفی ندارد. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار سید حافظ ریاض نقوی با اشاره به تقریرات انجام شده از دروس خود عنوان کرد: اجتهاد، تقلید و امر به معروف […]

اظهارات مدیر حوزه های علمیه در مورد پذیرش دو طلبه چینی در المصطفی

شفقناقم- مدیر حوزه های علمیه گفت: علی رغم این سخنانی که بعضا شنیده می شود، بیماری کرونا در قم ربطی به طلاب چینی المصطفی ندارد.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار سید حافظ ریاض نقوی با اشاره به تقریرات انجام شده از دروس خود عنوان کرد: اجتهاد، تقلید و امر به معروف و نهی از منکر و اصول از جمله دروسی است که به تقریر درخواهد آمد.

او با بیان اینکه در سال جاری فقه روابط اجتماعی را تدریس می کند، افزود: در این دروس با نگاه فقهی به مسائل نظر افکنده ایم.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه در حوزه هم قریب به ۲۰۰ گرایش هم ایجاد شده است، گفت: بنده علی رغم داشتن مسئولیت حتی یک روز نیز کار علمی را قطع نکردم.

او سفر اخیر خود به هند را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: استقبال گسترده ای در سفر هند در شهرهای مختلف انجام شد، این استقبال در شهر علیپور بسیار گسترده تر بود و جمعیت در خیابان ها موج می زد.

اعرافی خاطرنشان کرد: طی دو ماه اخیر در المصطفی دو نفر از چین پذیرش شده که به میزان مکفی در قرنطینه حضور داشته اند و علی رغم این سخنانی که بعضا شنیده می شود، بیماری کرونا در قم ربطی به طلاب چینی المصطفی ندارد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان