قطعه بخوان به نام عاشقی با صدای وحید تاج را دانلود کنید


وحید تاج خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی، اثری تازه را در قالب یک تک آهنگ تحت عنوان «بخوان به نام عاشقی» منتشر کرده که این قطعه را در همکاری با حمید اسماعیل زاده و به عنوان پیشکشی به استاد خود محمدرضا شجریان تقدیم کرده است. نوشته قطعه بخوان به نام عاشقی با صدای وحید تاج را دانلود کنید اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

قطعه بخوان به نام عاشقی با صدای وحید تاج را دانلود کنیدقطعه بخوان به نام عاشقی با صدای وحید تاج را دانلود کنیدقطعه بخوان به نام عاشقی از وحید تاج

قطعه «بخوان به نام عاشقی» به آهنگسازی حمید اسماعیل زاده و آواز وحید تاج، با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، وحید تاج خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی، اثری تازه را در قالب یک تک آهنگ تحت عنوان «بخوان به نام عاشقی» منتشر کرده که این قطعه را در همکاری با حمید اسماعیل زاده و به عنوان پیشکشی به استاد خود محمدرضا شجریان تقدیم کرده است

این اثر را اسماعیل زاده بر سروده ای از علیرضا بهرامی به اجرا در آورده است.

با صدای این خواننده شناخته شده پیش ازین، تک آهنگ های دیگری چون «یکروز می آیی»، «یادگاری»،«جانان» و…به انتشار رسیده است.

شایان ذکر است که قطعه «بخوان به نام عاشقی» با صدای وحید تاج، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود آهنگ بخوان بنام عاشقی

آنلاین بشنوید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور