مزایا و معایب دنا پلاس توربو و معمولی (فیلم)


مزایا و معایب دنا پلاس توربو و معمولی اتومبیل دنا پلاس توربو با بیش از 150 اسب بخار و گشتاوری قابل قبول توانسته بهترین خودروی تولید داخل از نظر شتاب و قدرت و سرعت را کسب کند. البته کیفیت خودرو های داخلی همان‌ گونه ضعیف اسـت و دنا هم کمی بهتر از دیگر محصولات میباشد و نمیتوان امتیاز خیلی بالایی بـه کیفیت خودرو های داخلی داد. ظاهر خوب دنا پلاس و...

مزایا و معایب دنا پلاس توربو و معمولی (فیلم)

مزایا و معایب دنا پلاس توربو و معمولی

اتومبیل دنا پلاس توربو با بیش از 150 اسب بخار و گشتاوری قابل قبول توانسته بهترین خودروی تولید داخل از نظر شتاب و قدرت و سرعت را کسب کند. البته کیفیت خودرو های داخلی همان‌ گونه ضعیف اسـت و دنا هم کمی بهتر از دیگر محصولات میباشد و نمیتوان امتیاز خیلی بالایی بـه کیفیت خودرو های داخلی داد.

ظاهر خوب دنا پلاس و همچنین شتاب مناسب زیر 10 ثانیه و مصرف سوخت پایین از مزایای خودروی دنا پلاس می‌باشد.

از معایب دیگر دنا پپلاس افتادن صدا در داشبورد و درها به دلیل خشک بود وسایل اسفتاده شده میباشد کـه ایران اتومبیل می‌تواند این موضع را بـه سادگی برطرف کند.

همچنین به دلیل استفاده از موتور ef7 بر روی دنا پلاس از نظر مکانیک و وسایل فراوان یافت می‌شود کـه این هم یک مزیت اسـت.

ولی لازم اسـت بدانید این اتومبیل را همیشه در نمایندگی تعمیر کنید و اگر دسترسی نبود حتماً بـه یک مکانیک حرفه ای بسپارید چون موتور این اتومبیل با موتور خودرو های قدیمی تر مثل انواع پژو کمی متفاوت اسـت و مکانیک حرفه ای می طلبد.

امیدوارم ایران ماشین در تولید محصولات خود از جمله دنا بر روی بحث کیفیت بیشتر دقت کند و با کمی هزینه بیشتر خودروی باکیفیت بـه مشتری تحویل دهد و باعث رضایت بیشتر مشتریان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید