نتایج هفته 13 هندبال لیگ قهرمانان اروپا


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir)، هفته سیزدهم شصتمین دوره هندبال لیگ قهرمانان اروپا به...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، هفته سیزدهم شصتمین دوره هندبال لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات، نتایج ادامه مسابقات این هفته به این شرح اعلام شد:
* گروه یک:
فلنزبورگ هاند ویت آلمان ۳۴ - ۲۶ پیک شگد مجارستان
پاری سن ژرمن فرانسه ۳۱ - ۲۵ الوروم نروژ
سلیه پیوووارنا لاشکو اسلوونی ۲۵ - ۳۷ بارسلونا اسپانیا
ار کا زاگرب کرواسی ۳۱ - ۳۰ آلبورگ دانمارک
- تیم بارسلونا با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد و به یک چهارم نهایی راه یافت. تیم‌های پاری سن ژرمن و پیک شگد با ۲۰، فلنزبورگ و آلبورگ با ۱۳ و سلیه با ۶ امتیاز دوم تا ششم هستند. تیم‌های ار کا زاگرب با ۵ و الوروم با ۳ امتیاز هفتم و هشتم هستند. بدین ترتیب تا کنون صعود تیم‌های پاری سن ژرمن، پیگ شگد، فلنزبورگ و آلبورگ به دور یک هشتم نهایی (پلی آف) قطعی شده است و تیم الوروم حذف شد.
* گروه دو:
موتور زاپوروژی اوکراین ۲۶ - ۳۳ ویو کیلچه لهستان
پورتو سوفارما پرتغال ۳۰ - ۲۲ واردار مقدونیه شمالی
تلکوم ووژپرم مجارستان ۲۴ - ۲۳ مون پلیه فرانسه
مشکوف برست بلاروس ۳۳ - ۳۰ کی یل آلمان
- در گروه دوم تیم کی یل آلمان با ۲۰ امتیاز در صدر تثبیت شد و قبلا به یک چهارم نهایی صعود کرده است. تیم‌های تلکوم ووژپرم مجارستان با ۱۸، ویو کیلچه با ۱۶، مون پلیه با ۱۵، پورتو با ۱۲ و واردار (قهرمان دوره قبل) با ۱۱ امتیاز دوم تا ششم هستند و راهی یک هشتم نهایی (پلی آف دوم) شدند. تیم‌های مشکوف برست با ۸ و موتور زاپوروژی با ۴ امتیاز رده‌های هفتم و هشتم را در اختیار دارند و عملا حذف شدند.
- از گروه‌های یک و دو تیم‌های اول مستقیما به دور یک چهارم نهایی راه می‌یابد. تیم‌های دوم تا ششم به دور یک هشتم نهایی راه خواهند یافت.
* گروه سه:
- تیم‌های بیداسوآ ایرون اسپانیا با ۱۵ و اسپورتینگ لیسبون پرتغال با ۱۴ امتیاز اول و دوم شدند و به دور پلی آف دوم راه یافتند. تیم‌های ساوه هوف سوئد با ۱۲، تاتران پرشوف اسلواکی با ۷ و ریهیماکی کوکز فنلاند و یوروفارم رابوتنیک مقدونیه شمالی با ۶ امتیاز سوم تا ششم و حذف شدند.
* گروه چهار:
- از گروه ۴ تیم‌های دینامو بخارست رومانی با ۱۷ و ویسلا پلوک لهستان با ۱۱ امتیاز اول و دوم شدند و به پلی آف راه یافتند. تیم‌های گوگ هندبولد دانمارک و کریستینشتاد سوئد با ۹، چخوفسکی مدویدی روسیه با ۸ و کاده تن شاوفهاوزن سوئیس با ۶ امتیاز دوم تا ششم و حذف شدند.
* پلی آف گروه‌های ۳ و ۴ - مرحله رفت:
اسپورتینگ لیسبون پرتغال ۲۵ - ۲۶ دینامو بخارست رومانی
در تیم دینامو بخارست، ایمان جمالی ملی پوش سابق ایران و سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو ملی پوش ایرانی فرصت بازی پیدا نکردند. جمالی این فصل ۴ گل و موسوی ۶ گل برای تیم دینامو به ثمر رسانده اند و حیدری راد نیز زننده یک گل بوده است.
ویسلا پلوک لهستان ۳۲ - ۲۵ بیداسوآ ایرون اسپانیا
- تیم‌های برتر پلی آف به دور یک هشتم نهایی (پلی آف دوم) صعود می‌کنند.
در جدول گلزنان هندبال لیگ قهرمانان اروپا باریش پوخوفسکی ستاره اهل بلاروس تیم موتور زاپوروژی با ۷۲ گل صدرنشین است و اوگو دسکا از فرانسه و تیم مون پلیه با ۶۷ گل به رده دوم صعود کرد. ولادیسلاو اوسترشکو ستاره اوکراینی تیم یوروفارم رابوتنیک مقدونیه و تیمور دبیروف مهاجم روس تیم واردار مقدونیه شمالی با ۶۵ گل در رده سوم مشترک جای گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...