نتانیاهو به قصدش برای ترور رهبر ارشد جهاد اسلامی اعتراف کرد


نتانیاهو به قصدش برای ترور رهبر ارشد جهاد اسلامی اعتراف کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نتانیاهو در گفت ‌وگویی رادیویی اذعان کرد: ارتش این رژیم تلاش داشت در حمله به حومه دمشق یکی از رهبران ارشد جهاد اسلامی را ترور کند که موفق نشد. وی بدون اشاره به نام رهبر جنبش جهاد اسلامی که هدف ترور ارتش اسرائیل بود، گفت که وی از این عملیات جان سالم به در برده است. ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته منطقه عدلیه...

نتانیاهو به قصدش برای ترور رهبر ارشد جهاد اسلامی اعتراف کرد
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نتانیاهو در گفت ‌وگویی رادیویی اذعان کرد: ارتش این رژیم تلاش داشت در حمله به حومه دمشق یکی از رهبران ارشد جهاد اسلامی را ترور کند که موفق نشد.

وی بدون اشاره به نام رهبر جنبش جهاد اسلامی که هدف ترور ارتش اسرائیل بود، گفت که وی از این عملیات جان سالم به در برده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته منطقه عدلیه در حومه دمشق را با چند موشک مورد هدف قرار داد که در اثر آن «سلیم احمد سلیم» (۲۴ ساله) و «زیاد احمد منصور» (۲۳ ساله) از مبارزان گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی جان خود را از دست دادند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تایید خبر کشته شدن دو تن از نیروهایش،‌ تاکید کرد که این جنایت بزدلانه بیانگر شکست دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مقابله با مبارزان گردان‌های القدس در داخل خاک فلسطین است.

خبرگزاری سانا نیز بامداد دوشنبه از شنیدن شدن صدای چند انفجار در آسمان دمشق خبر داد.

یک منبع نظامی سوری به این خبرگزاری گفت که پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده ، رهگیری و بیشتر آنان را منهدم کرده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله جنگنده‌های این رژیم به دمشق ، اعلام کرد که اهداف متعلق به جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دمشق و سراسر غزه بمبارن شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود