فعالیتهای آموزشی، ورزشی و برنامه های جمعی در کیش متوقف شد


فعالیتهای آموزشی، ورزشی و برنامه های جمعی در کیش متوقف شد

کیش - ایرنا- مجموعه فعالیتهای آموزشی، دانشگاهی، ورزشی، همایشها و مجموعه برنامه های جمعی با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در کیش تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

براساس ابلاغ شورای عالی سلامت جزیره کیش و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی خصوصی، آموزشگاه هنری و آموزشگاه‌های علمی، اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، استخرهای شنا، مهدهای کودک، مدارس تا ۹ اسفند تعطیل اعلام و تصریح شده است که از سرگیری فعالیت این مرکز با رصد روند شیوع بیماری انجام خواهد شد.

همچنین پیگیری تجهیز محل قرنطینه، به‌کارگیری نیروهایی از سازمان منطقه آزاد کیش برای کمک به مرکز توسعه سلامت کیش، برگزاری آموزش‌های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا از جمله طرحهای در دست اقدام سازمان منطقه آزاد عنوان شده است.

براساس ابلاغیه مذکور، قرار است با همت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت بخش خصوصی، برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ژل ضد عفونی کننده دست و ماسک صورت بصورت رایگان در اختیار کیشوندان و گردشگران قرار گیرد.

هم اکنون، در جزیره کیش ، داروخانه ها فعالترین واحدهای صنفی محسوب می شود، مراجعات به این مراکز بشکلی کاملا غیر عادی افزایش یافته و بازار فروش مواد ضدعفونی، ماسک؛ الکل و داروهای تقویت کننده داغ است .

این درحالیست که انواع ماسک به خاطر هجوم مردم در کیش کمیاب شده و خریداران از فروشندگان این اقلام جواب منفی می گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید