حضور مردم در انتخابات بزرگ زرینی دیگری به افتخارات نظام بود


حضور مردم در انتخابات بزرگ زرینی دیگری به افتخارات نظام بود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بزرگ زرینی دیگری به افتخارات نظام اسلامی بود.

محمود ثمینی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد اظهار داشت: مردم در انتخابات بزرگ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجرا و نظارت سهم داشته و از این قشر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: مردم حماسه آفرینی کرده و برگ زرینی دیگر به افتخارات نظام اسلامی افزودند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه اصل قانونمندی در انتخابات هدف گذاری شده بود و برای اعتماد سازی عموم اقداماتی انجام گرفت، تمام برنامه ها را برای تحقق آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بازخورد هایی که از صنوف، اقشار و یا فرهیختگان مختلف انجام شده عمدتا از برگزاری سالم انتخابات تشکر کرده اند همچنین حماسه برگزاری انتخابات با تلاش مجریان و حضور مردم بوجود آمد.

ثمینی افزود: باتوجه به پیش‌بینی قانون برای نصاب منتخبین، ۹ نماینده رای قانونی را کسب کرده و مستقیم به مجلس راه یافتند.

معاون سیاسی استاندار لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اهمیت تعلیم و تربیت برکسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش خانواده گسترده است که زمینه ساز توسعه پرورش در کشور می‌باشد.

ثمینی گفت: برای ارتقای جایگاه رفیع جامعه باید به آموزش و پرورش توجه کند و تعلیم و تربیت بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهارداشت: امسال ۱۳ میلیون دانش آموز وارد مدارس کشور شدند و با اولیا و مربیان آنها حدود ۴۰ میلیون نفر در کشور درگیر آموزش و پرورش هستند.

ثمینی اضافه کرد: باید اقدامات لازم برای علاقه دانش آموزان به تعلیم و تربیت و جذابیت محیط آموزشی را فراهم کنیم.

وی افزود: ۶ نوع تربیت در سند بنیادین تحول آموزش و پرورش وجود دارد که پرداختن به آن ضروری است، باید به وضعیت آموزش و پرورش دانش آموزان توجه کنیم.

وی بیان کرد: همچنین به تربیت های اعتقادی، اخلاقی، فنی و حرفه‌ای و تربیت بدن انسان باید توجه شود.

ثمینی گفت: باید پشتیبان آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف آن باشیم همچنین باید به امر آموزش و پرورش توجه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403