کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی در استان فارس را لغو کرد


کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی در استان فارس را لغو کرد

شیراز-ایرنا- با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تبعیت از دستورات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با انتشار بیانیه‌ای تمام فعالیت‌های ورزشی، برگزاری سمینارها و کلاس های آموزشی را در این استان تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

در این بیانیه که از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تمام هیات‌ها، اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها و باشگاه‌ها مکلف به رعایت این دستورالعمل هستند.

این بیانیه افزوده است: برگزاری تمام کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها، همایش‌ها، آیین‌های تقدیر و تجلیل و هر گونه نشست‌های مرتبط نیز ممنوع است.

همچنین در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در استخرها و باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی و دولتی، رعایت دقیق تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله جلوگیری از ورود افراد دارای علائم بیماری، فراهم کردن لوازم ضدعفونی برای وسایل، تجهیزات، محیط باشگاه یا استخر و نصب بنر و راهنماهای آموزشی در معرض دید عموم الزامی است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور بتازگی اعلام کرد، وضعیت شیوع بیماری کرونا در ایران از وضعیت سفید خارج و وارد وضعیت زرد شده است از این رو مجموعه امور صنفی شیراز نیز دستوراتی را به زیرمجموعه های خود داده است تا برای حفظ سلامت شهروندان، نکات ایمنی را رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت