گلستان مخالف میزبانی از بازی معوقه لیگ برتر بسکتبال است


گلستان مخالف میزبانی از بازی معوقه لیگ برتر بسکتبال است

گرگان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، موافق میزبانی از دیدار عقب‌افتاده تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و اکسون تهران نیستیم اما فدراسیون خواهان برگزاری این دیدار است.

بهمن طیبی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، همه مسابقات و امکان ورزشی این استان تا اطلاع بعدی تعطیل است و بر همین اساس تلاش زیادی برای لغو این مسابقه انجام دادیم اما فدراسیون بسکتبال با این کار موافقت نکرد.

وی بیان کرد: مسابقه معوقه بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و اکسون تهران از هفته بیستم لیگ برتر عصر روز پنجشنبه این هفته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از تماشاگران گرگانی خواست در زمان برگزاری این مسابقه از تجمع در اطراف سالن محل برگزاری خودداری کنند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، با انجام ۲۳ مسابقه، ۲۱ برد و ۲ باخت و ۴۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

مربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان هم در خصوص مسابقه فینال دوم فردای تیمش مقابل گروه بهمن تهران گفت: اصرار داریم با توجه به شیوع کرونا در کشور این بازی لغو شود اما فدراسیون و کمیته برگزاری لیگ تاکنون تصمیمی بر لغو این بازی نگرفت.

روز گذشته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به ایرنا گفته بود: ۱۸ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که حال ۵ نفر از این افراد نامساعد است.

بیماری جدید کرونا با نام "کووید-۱۹" از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت که بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شدند.

وزارت بهداشت چین امروز دوشنبه اعلام کرد: شمار قربانیان ویروس کرونای جدید در این کشور به ۲ هزار و ۵۹۲ تن افزایش یافته است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسیده است.

ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403