بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه‌های زاهدان کشف شد


بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه‌های زاهدان کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی شده از داروخانه‌های زاهدان توسط گشت‌های تعزیرات حکومتی کشف شد.

حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تقاضای شهروندان و به منظور استمرار نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها، تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان با همراهی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن و تجارت از تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر زاهدان بازدید کردند.

وی گفت: هدف اصلی این بازدیدها، نظارت بر نحوه عرضه ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تعدادی از داروخانه‌ها از عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده خودداری می‌کردند که ضمن برخورد و تشکیل پرونده در محل؛ کالاهای احتکار شده شامل ماسک و مواد شوینده بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: براساس گزارش تیم گشت مشترک کمبود و در بسیاری موارد نبود ماسک در سطح داروخانه‌ها از عمده مشکلات در این زمینه است که دلیل اصلی آن نیز احتکار کالا توسط تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر و یا خرید بیش‌از نیاز توسط شهروندان است.

میرزایی ادامه داد: بخش اعظمی از مسوولان داروخانه‌ها انسان‌های شریف و مومن هستند و کشف ماسک احتکار شده نباید نگاه جامعه به این قشر زحمت‌کش را تحت تاثیر قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام