اتوبوس‌های شهری شیراز روزانه ضدعفونی می‌شود


اتوبوس‌های شهری شیراز روزانه ضدعفونی می‌شود

شیراز-ایرنا-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز،گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری به صورت مستمر در حال انجام است.

مجتبی زوربخش، دوشنبه بیان داشت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از شیوع این ویروس، اقدامات لازم برای ضدعفونی سیستم حمل و نقل کلانشهر شیراز از جمله در بخش اتوبوسرانی و قطار شهری و نیز پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به صورت روزانه انجام می‌شود.

او گفت: تمام زیرمجموعه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، آمادگی کامل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند و در این مورد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز هم در این زمینه اظهار داشت: این اقدامات به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر در حال انجام است.

حسن شاهی در باره نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری گفت: برای افزایش سلامت شهروندان، با هماهنگی اداره بهداشت تمهیدات لازم برای ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: رانندگان اتوبوس‌های شهری از جمله گروه‌هایی هستند که روزانه با تعداد زیادی از شهروندان سروکار دارند، به همین سبب برای پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی