دانشگاه همواره مرجع تحولات در کشور بوده است


دانشگاه همواره مرجع تحولات در کشور بوده است

امام جمعه مهریز با بیان این که دانشگاه همواره مرجع تحولات علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور بوده، از دانشگاه‌ها خواست تا رسالت خود را در تربیت نیروهای موثر و متخصص مورد نیاز بازار کار انجام دهند.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور این شهر گفت: دانشگاه همواره مرجع تحولات علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور بوده و باید رسالت خود را در تربیت نیروهای موثر و متخصص مورد نیاز بازار کار انجام دهد.

وی از رییس جدید دانشگاه پیام نور مهریز خواست از ظرفیت ساختمان‌های موجود در شهرستان مهریز بهترین بهره را بگیرد و نگدارد این فضاهای آموزشی بلااستفاده بماند.

«رضا زارع‌زاده مهریزی» فرماندار هم گفت : اگر راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی به خصوص در مقطع تکمیلی بر حسب نیاز و بررسی دقیق باشد، بسیاری از مشکلات منطقه رفع می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط رشته‌های دانشگاهی با صنایع برای کارآفرینی بیشتر و ایجاد تولید و اشتغال از جمله مواردی است که باید همواره مدنظر مسئولان دانشگاه و فعالان علمی قرار گیرد.

فرماندار مهریز در پایان گفت: گسترش رشته‌های دانشگاهی در این شهرستان باید بر حسب نیاز روز منطقه و در راستای توسعه همه‌جانبه و خدمت به مردم، تولید و اشتغال پایدار باشد.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر «مرتضی فلاح پور» رییس سابق دانشگاه پیام نور مهریز، «حیدر حسینی» به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس