مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم


مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم

خبرگزاری آریا- پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده، رهگیری و بیشتر آن‌ها را منهدم کرد.

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم
خبرگزاری آریا- پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده، رهگیری و بیشتر آن‌ها را منهدم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، گزارش داد: پدافند هوایی ارتش سوریه اهدافی را در آسمان دمشق مورد اصابت قرار داد.
تلویزیون سوریه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده، رهگیری و بیشتر آن‌ها را منهدم کرد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به اهدافی وابسته به جهاد اسلامی فلسطین در غزه و دمشق خبر داد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید: موشک‌های اسراییلی منطقه عدلیه در جنوب شهر دمشق را هدف قراردارد.
ادرعی مدعی شد، جهاد اسلامی فلسطین دارای سایتی در این منطقه است که برای اجرای تحقیقاتی به منظور تولید اسلحه در نظر گرفته شده است. او مدعی است، این اسلحه در جنگ‌های غزه استفاده می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادعای اشغالگران صهیونیستی را در خصوص حمله امشب به جنوب شهر دمشق بی اساس اعلام کرد.
همچنین خبرگزاری سانا اعلام کرد سیستم موشکی ارتش سوریه، در حال رهگیری اهداف متخاصم در آسمان اطراف شهر دمشق است.
یک منبع نظامی اعلام کرد جنگنده های اسرائیلی از خارج از حریم هوایی سوریه و بر فراز جولان اشغالی سوریه اقدام به شلیک چندین موشک به طرف اهدافی در اطراف دمشق کردند که پدافند هوایی سوریه با دقت بالا با آنها مقابله کرد و هیچ یک از موشکهای دشمن به هدف اصابت نکرد.

بیانیه وزارت دفاع سوریه درباره حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای اعلام کرد، جنگنده های دشمن صهیونیستی نیمه شب، در چند مرحله با شلیک موشکهایی از خارج حریم هوایی سوریه، به اطراف شهر دمشق حمله کردند.
در این بیانیه وزارت دفاع سوریه افزود، سیستم پدافند هوایی ارتش پس از رصد کردن موشکهای دشمن فعال شده و بیشتر آنها را منهدم و بقیه موشکها را قبل از رسیدن به هدف از مسیر خود منحرف کرد.
خبرگزاری سوریه هم اعلام کرد موشکهای دشمن صهیونیستی در اصابت فرودگاه های حومه دمشق ناکام ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس