ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در شهرداری خاش تشکیل شد


ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در شهرداری خاش تشکیل شد

زاهدان- ایرنا- شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورات بهداشتی در شهرداری خاش تشکیل شد.

عبدالمجید تمندانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری مرکز بهداشت تلاش می‌شود با بیماری‌های تنفسی بویژه ویروس کرونا مقابله شود.
وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی، تلویزیون شهری و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.
شهردار خاش گفت: بحث آموزش‌های لازم در خصوص الزامات انتقال پسماندها و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه و توصیه بر رعایت نکات ضروری بهداشتی در دستورکار تمام واحدهای این شهرداری قرار دارد.
وی اظهار داشت: استفاده از لوازم بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری نظیر دستکش و ماسک، ضدعفونی مستمر ناوگان خدمات شهری و دفن اصولی پسماندها از ضرورت‌های بسیار مهم است.
تمندانی با اشاره به نظافت و ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی عمومی در بوستان‌های سطح شهر و نیز مسجد ابولفضل(ع)در ورودی شهر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان باید به سلامت شهروندان و مسافران اهمیت دهیم، اما شهرداری خاش بنا به وظایف ذاتی خود در مدیریت خدمات شهری و فضاهای شهری در خصوص افزایش آگاهی مردم و در خصوص ویروس کرونا عمل خواهد کرد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا