قدردانی مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از توجه هلال احمر به هشدارهای هواشناسی


قدردانی مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از توجه هلال احمر به هشدارهای هواشناسی

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اهداء لوحی از تلاش های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در توجه به هشدارهای هواشناسی در جریان سیل اخیر که منجر به نجات جان ده ها نفر شد، قدردانی کرد.

این قدردانی در پی توجه این نهاد به هشدارهای جوی هواشناسی، اعزام نیرو و ایجاد کمپ در مکان های احتمالی وقوع سیل، نجات جان ده ها گرفتار در سیل و… صورت گرفته است.

در بخشی از لوح اهدائی محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آمده است اقدامات دلسوزانه ای که نیروهای پرتلاش جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان قبل، حین و پس از وقوع سیل اخیر جنوب استان انجام دادند مصداقی از فرمایش گوهربار نبی مکرم اسلام (ص) مبنی بر مجاهدت در راه خداست که می فرمایند؛ کسی که برای کمک به برادر خود و سود رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت.

در ادامه این لوح آمده است: «بشر دوستی و کاهش آلام جامعه» و «کاهش خسارت های جانی و مالی ناشی از مخاطرات جوی» دو هدف در هم تنیده جمعیت هلال احمر و سازمان هواشناسی در جامعه است که در سیل اخیر نمود آن به خوبی دیده شد. این درهم تنیدگی با توجه ویژه جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به هشدارهای هواشناسی و فعال سازی اردوگاه های اسکان اضطراری قبل از وقوع سیل و گسیل نیروها و تیم های امدادی به مناطق احتمالی درگیر سیل به خوبی قابل مشاهده است.

در بخش دیگری از لوح به حوزه نیروهای نیروهای امدادی اشاره و عنوان شده است هوشیاری، دقت نظر، اقدام به موقع و مدیریت همه جانبه مجموعه تحت سرپرستی جنابعالی شایسته تقدیم بهترین تقدیرهاست، بدینوسیله از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه شما و همکاران پرتلاش تان در جریان اقدامات انسان دوستانه و یاری گری های بی دریغ تان تشکر و قدردانی نموده و از خـداوند متعــال برایتان سلامتی، بهـروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری به مردم ایران و استان را مسئلت دارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود