166 مدرسه میزبان مسافران نوروزی خراسان جنوبی


166 مدرسه میزبان مسافران نوروزی خراسان جنوبی

واقعی گفت: هزار و 122 کلاس درس در قالب 166 مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی سال 99در این استان است.

«محمدعلی واقعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به طرح اسکان نورزی، گفت: در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و به‌منظور افزایش طیب خاطر معلمان شاغل و بازنشسته، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار « کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» به‌صورت شبانه‌روز تا پایان تعطیلات نوروزی، به مسافران فرهنگی، خدمات رفاهی ارائه خواهد کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی از راه اندازی 14 پایگاه اسکان نوروزی در شهرستان های استان برای اسکان موقت میهمانان فرهنگی خبر داد و گفت: در ایام نوروز سال 99 در استان یک هزار و 122 کلاس درس در قالب 166 مدرسه آماده میزبانی و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه کلاس های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی به سه بخش، ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده، ادامه داد: در این ایام 400 نفر از پرسنل آموزشی و اداری با ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری خواهند داشت.

واقعی با بیان اینکه در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی پذیرای بیش از 500 هزار نفر روز میهمان فرهنگی از سراسر کشور بوده است، عنوان کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.m edu.ir از تاریخ 9 اسفندماه لغایت 23 اسفند فعال خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مسافرین فرهنگی به همراه اعضا خانواده در کلیه ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند..

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی