خدمات اولیه رایگان در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا


خدمات اولیه رایگان در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا

مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا با هدف ارتقاء بهداشت و سلامت باروری از 3 تا 8 اسفند برخی خدمات اولیه خود را رایگان به مراجعان محترم ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، از ۳ تا ۸ اسفند معاینه درمانگاه اندومتریوز این مرکز برای کسانی که برای نخستین بار به این کلینیک مراجعه می‌کنند، رایگان است.
طرح معاینه رایگان کلینیک اندومتریوز ابن‌سینا بخشی از پویش حمایت از زوج‌های نابارور است که از سوی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا برگزار می‌شود.
اندومتریوز یکی از بیماری‌های پیش‌روندۀ زنان در سنین باروری است که با علائمی مانند درد‌های لگنی حین قاعدگی، مقاربت و دفع ادرار و مدفوع همراه است و می‌تواند موجب ناباروری شود. آمار‌ها نشان می‌دهند که اندومتریوز در حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد موارد می‌تواند علت ناباروری زنان باشد.
این بیماری می‌تواند با آغاز سن بلوغ در دختران ایجاد شود، بنابراین مادرانی که دختران نوجوان و جوان دارند نباید نسبت به علائمی مانند درد‌های شدید قاعدگی بی‌توجه باشند و لازم است غربالگری اندومتریوز از همان سنین نوجوانی انجام شود.
درمانگاه اندومتریوز ابن‌سینا واقع در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، به نشانی تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال است و علاقه‌مندان به استفاده از طرح معاینه رایگان این درمانگاه می‌توانند برای دریافت نوبت مراجعه با شماره تلفن ۲۳۵۱۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان