دو کشته در سوانح رانندگی گنبد و چند خبر کوتاه انتظامی


دو کشته در سوانح رانندگی گنبد و چند خبر کوتاه انتظامی

گنبدکاووس - ایرنا - مرگ یک نفر بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو در مسیر کلاله - گنبد، فوت راکب موتورسیکلت در سانحه رانندگی، انهدام باند سارقان کابل برق در گنبدکاووس و فوت مرد 47 ساله بر اثر سقوط بالابر در مینودشت از مهمترین اخبار انتظامی شرق گلستان است.

فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بر اثر برخورد خودرو وانت، دو دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در مسیر گنبد - کلاله یک نفر فوت شد.

سرهنگ دوم علی‌اصغر آشورفارسیانی افزود: در این سانحه رانندگی که ساعت ۱۹ روز گذشته رخ داد، راننده یکی از خودروهای پراید در محل فوت کرد و رانندگان خودروهای وانت پیکاپ و پژو مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: علت دقیق این سانحه رانندگی در دست بررسی است.

**

فوت راکب موتورسیکلت در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پژو بعدازظهر روز گذشته در یکی از مسیرهای روستایی شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود علی‌فر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سانحه رانندگی در یکی از مسیرهای روستایی گنبدکاووس، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به همراه تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پژو برخورد کرده و راکب موتور بر اثر شدت جراحات، در محل حادثه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: کارشناسان علت این سانحه رانندگی را رعایت نکردن حق تقدم هنگام گردش به چپ از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

**

انهدام باند سارقان کابل برق در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار روح‌الامین قاسمی اظهارداشت: اقدامات اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۲ گنبدکاووس در گشت‌زنی در نقاط جرم‌خیز موفق شدند دو سارق سابقه‌دار را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۱۳۸ فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری دو همدست دیگر سارقان در یک عملیات غافلگیرانه، گفت: هر چهار سارق پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

**

فوت مرد ۴۷ ساله بر اثر سقوط بالابر در مینودشت

فرمانده انتظامی مینودشت گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه سقوط بالابر در این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اکبر بای افزود:‌ با حضور ماموران مشاهده شد که یک دستگاه بالابر بر روی مردی ۴۷ ساله سقوط کرده و این فرد بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی حین کار، افزود: در این حادثه دو نفر نیز مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...