اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا چهار دانشگاه‌ جهرم را تعطیل کرد


اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا چهار دانشگاه‌ جهرم را تعطیل کرد

شیراز-ایرنا- دانشگاه دولتی جهرم، غیرانتفاعی اندیشه، دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی واحد جهرم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف ضدعفونی کردن اماکن آموزشی، تا پایان اسفند 98 تعطیل شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیرو تصمیم کارگروه ویژه پیشگیری از ویروس کرونا و بنا به اعلام استانداری فارس و به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان و برای ضد عفونی کردن اماکن، همه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم مانند سایر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، از ۵ اسفند ۱۳۹۸ تا پایان هفته تعطیل است.

سید کوروش سرورزاده افزود: همه فعالیت‌های اداری برقرار است و همکاران می‌توانند در صورت تمایل از مرخصی استفاده کنند.

رییس دانشگاه پیام نور جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طبق هماهنگی دانشگاه با فرمانداری ویژه شهرستان و دانشگاه پیام نور استان تمام کلاس‌های این دانشگاه تا پایان هفته جاری ( ٨ اسفندماه) تعطیل است.

محمد قناعتیان افزود: وضعیت کلاس‌های هفته آینده این دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه دولتی جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط پیش رو و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، بر اساس مصوبه‌ جلسه‌ اضطراری هیات رییسه‌ دانشگاه، مقرر شد برای ضدعفونی‌کردن کلاس‌ها و خوابگاه‌ها، همه‌ کلاس‌ها تا پایان هفته‌ جاری(۹اسفند) تعطیل باشد.

کامبیز مینایی افزود: حضور استادان و کارکنان کماکان مثل قبل خواهد بود.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم نیز گفت: برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامت و آرامش ذهنی دانشجویان و استادان این دانشگاه، کلاس‌های آموزشی دانشگاه اندیشه تا پایان هفته جاری(۹اسفند ماه)، تعطیل است.

محمد ذبیحین‌پور افزود: برقراری یا تعطیلی کلاس‌ها، پس از این مدت به اطلاع خواهد رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا