البخیتی: سرنوشت خلبانان سعودی را در زمان مناسب اعلام می‌کنیم


البخیتی: سرنوشت خلبانان سعودی را در زمان مناسب اعلام می‌کنیم

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت سرنوشت 2 خلبان جنگنده تورنادوی عربستان که سعودی‌ها با حملات هوایی خود به بقایای جنگنده سقوط کرده قصد داشتند آن‌ها را بکشند، در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

البخیتی: سرنوشت خلبانان سعودی را در زمان مناسب اعلام می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد سرنوشت ۲ خلبان ائتلاف متجاوز سعودی در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

المیادین پیش از این گزارش داد خلبانان جنگنده «تورنادو» که پدافند هوایی یمن هفته گذشته سرنگون کرد در اختیار نیرو‌های صنعا قرار دارند.

محمد البخیتی گفت: «سعودی‌ها با حملات هوایی خود به بقایای جنگنده سقوط کرده قصد داشتند خلبانان آن را بکشند. ائتلاف سعودی هر حرکتی در منطقه سقوط جنگنده را هدف قرار داد که شهادت ده‌ها نفر را به دنبال داشت.»

بیشتر بخوانید: اسارت خلبانان جنگنده سعودی به دست نیرو‌های یمنی

برادر منصور هادی در لیست تبادل اسرا نیرو‌های یمنی و مزدوران سعودی

وی افزود: «هر بار که ما سامانه جدیدی را مورد آزمایش قرار دادیم آن‌ها را اعلام کرده ایم و این اقدام برای تاکید بر توسعه توانمندی‌های دفاعی یمن برای بازدارندگی برابر دشمن بوده است.»

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: «این پیشرفت نیرو‌های یمنی، تغییر موازنه قدرت به شکل سریع به نفع نیرو‌های یمنی و علیه سعودی و دیگر کشور‌های متجاوز را نشان می‌دهد و مطمئنا تغییر در موازنه سیاسی در داخل یمن یا سطح منطقه را به دنبال خواهد داشت و نشان دهنده این است که یمن توانسته است نقش تاریخی خود را بازیابد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین