شقایق دهقان در نقش مأمور هلال احمر


شقایق دهقان در نقش مأمور هلال احمر

تصویربرداری فصل دوم مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی همچنان ادامه دارد و تاکنون حدود 70 درصد سریال ضبط شده است و همزمان تدوین و صدا گذاری سریال در حال انجام است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فصل اول مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز سال 98 از شبکه یک روی آنتن رفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

تصویربرداری فصل دوم «نون خ» این روزها در حال انجام است و قرار است که این سریال در ماه رمضان سال آینده روی آنتن برود. مجید یاسر، میرطاهر مظلومی و شقایق دهقان بازیگران جدید فصل دوم «نون خ» هستند که در تصاویر منتشر شده از این سریال، مشخص است که شقایق دهقانی نقش متفاوتی را تجربه می‌کند و در نقش یک مأمور هلال احمر ظاهر شده است.

سعید آ‌قاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینى فر، حسن رحمتی، علی اخوان، صهبا شرافتى، نارین ایوبى، آتنا مهیارى، شقایق فتاحى، مدیا زردویى و شبنم عظیمى بازیگران «نون خ» را تشکیل می‌دهند.

شقایق دهقان در نقش مأمور هلال احمر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها