سرمربی تیم فوتبال رایکا: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم


سرمربی رایکا بابل از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات استقبال کرد. نوشته سرمربی تیم فوتبال رایکا: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی تیم فوتبال رایکا: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم

رحمان رضایی : در بازی‌های آینده دو بازیکن محروم ما به تیم اضافه خواهند شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۳
سرمربی تیم فوتبال رایکا: موافق تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هستم

سرمربی رایکا بابل از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی ۱۰ روزه مسابقات استقبال کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل که تیمش موفق شد امروز مقابل سپیدرود رشت بانتیجه ۳-۲ به برتری برسد، در کنفرانس خبری بعد از بازی درخصوص این دیدار گفت:

بازی خوبی بود. ما کلا ۲ روز را با تیم کار تاکتیکی کردیم و باتوجه به شناختی که از تیم داشتیم، ترکیب خوبی را در زمین گذاشتیم و خداراشکر نتیجه نیز حاصل شد.

وی افزود:

امروز براساس داشته‌های خود بازی کردیم اما در بازی‌های آینده دو بازیکن محروم ما به تیم اضافه خواهند شد و این کار ما را آسانتر می‌کند. گرچه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سپیدرود بزنیم، اما از نتیجه کسب شده رضایت دارم و از تلاش بازیکنانم نیز تقدیر می‌کنم.

رحمان رضایی درخصوص تعطیلی مسابقات لیگ یک به مدت ۱۰ روز به خاطر ویروس کرونا گفت:

به نظرم این تصمیم به جا است. به هر حال باید یک عزم جدی برای ریشه کن کردن این ویروس در کشور جزم شود و چه بهتر که از ورزش شروع شود. کاملا موافق تعطیلی مسابقات لیگ هستم و امیدوارم سازمان لیگ نیز تصمیمی بگیرد تا به نفع اول جامعه و بعد باشگاه‌ها شود.

سرمربی رایکا در خاتمه درخصوص قضاوت این بازی نیز گفت:

آقای اکبریان داور لیگ برتری است و انصافا قضاوت خوبی در بازی امروز داشت. نیمکت حریف بازی را به جنجال کشید که آقای اکبریان با دخالت به موقع خود و اخراج سرمربی حریف، بازی را به خوبی کنترل کرد و قضاوت او جای بحثی نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار