دانشگاه سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد


دانشگاه سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

زاهدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تمامی فعالیت‌های دانشجویی این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اعم از کلاس‌های آموزشی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

سید فرید خلیفه لو شامگاه یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اخبار و اطلاعات موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا، نشست فوق‌العاده ستاد پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان و نشست هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه سیستان وبلوچستان تشکیل شد.

وی بیان کرد: مدیریت دانشگاه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی تمامی فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان، اعم از کلاس‌های آموزشی، امور خوابگاه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب، بوفه‌ها و رستوران‌های دانشجویی را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در صورت ادامه‌ی وضعیت این تعطیلی قابل تمدید است گفت: سایر بخش‌ها و حوزه‌های اداری دانشگاه همچنان دایر است.

به گزارش ایرنا همچنین مدارس سیستان و بلوچستان در تمامی مقاطع تحصیلی به منظورر پیشگیری از شیوع کرونا تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج آزمایش‌های ۱۸ بیمار از ۲۸۵ مورد مشکوک را مثبت اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان