افتضاح جدید مدیریتی فوتبال در مهمترین بازی سال


افتضاح جدید مدیریتی فوتبال در مهمترین بازی سال

هواداران سپاهان چرخ اتوبوس تیم را پنچر کردند. هواداران سپاهانی می‌خواهند بازی تیم شان را از نزدیک ببینند، اما مشکلات ویروس کرونا باعث شد تا سازمان لیگ به برگزاری بازی بدون حضور هواداران رای دهد

بازی امروز سپاهان و پرسپولیس بار دیگر دچار حواشی پررنگی شد اما این حاشیه ها این بار درون زمین یا روی سکوها نبود بلکه از هتل تیم میزبان کلید خورد و حواشی بی سابقه‌ای را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که قاعدتا بایستی از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس آغاز می‌شد، اما اتفاقات عجیب و غریب باعث شده تا اتوبوس سپاهانی‌ها حتی به ورزشگاه هم نرسد.

هواداران سپاهان چرخ اتوبوس تیم را پنچر کردند. هواداران سپاهانی می‌خواهند بازی تیم شان را از نزدیک ببینند، اما مشکلات ویروس کرونا باعث شد تا سازمان لیگ به برگزاری بازی بدون حضور هواداران رای دهد. این موضوع اکنون با مخالفت شدید باشگاه سپاهان و هوادارانش رو به رو شده است.

در آخرین حرکت معترضان، سپاهانی ها چرخ اتوبوس باشگاه خود را پنچر کردند تا از انتقال بازیکنان و تیم به ورزشگاه جلوگیری به عمل آید اما سرانجام با هر زحمتی بود با گذشت حدود 40 دقیقه از زمان قانونی، سپاهان خود را به زمین نقش جهان رساند.

افتضاح جدید مدیریتی فوتبال در مهمترین بازی سال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد