بازهم حواشی تمام نشدنی


بازهم حواشی تمام نشدنی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیستم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی نیز همانند دیدارهای گذشته دو تیم دستخوش حواشی بسیاری شده است.  

دیدار دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیستم در حالی امروز برگزار خواهد شد، که این بار نیز دچار حواشی بسیاری شده است.

پس از ورود ویروس کرونا به کشور، روز گذشته ستاد مبارزه با کروناویروس تصمیم به تعطیل کردن لیگ برتر به مدت ۱۰ روز کرد. در پایان این اطلاعیه عنوان شده بود که سه دیدار امروز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و لیگ از فردا به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار این خبر باشگاه سپاهان مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و خواستار به تعویق افتادن این بازی شد.

هواداران سپاهان در فضای مجازی خواستار به تعویق افتادن بازی و یا تجدیدنظر در زمان برگزاری این مسابقه برای حضور تماشاگران در این دیدار شدند.

حاشیه‌های این دیدار از صبح امروز بیشتر شد و هواداران سپاهان با حضور گسترده مقابل هتل کوثر اصفهان خواستار نرفتن تیم به ورزشگاه نقش‌جهان شد.

در حال حاضر تعدادی از هواداران سپاهان جلوی اتوبوس تیم نشسته یا خوابیده اند تا اتوبوس تیم حرکت نکند.

آن‌ها با شعارهای مختلفی خواهان خروج بازیکنان از هتل بودند. یکی از شعارهایی که مقابل هتل محل اقامت تیم سپاهان گفته می‌شد " بزار که ۳ هیچ بشه، غیرتمون له نشه" بود.

همچنین مقابل هتل آسمان، محل اقامت بازیکنان پرسپولیس، هواداران پرسپولیس برای تشویق بازیکنانشان آمده بودند اما حضور چند موتور سوار باعث درگیری میان آن‌ها شد.

در تماس خبرنگار ایسنا با سرپرست تیم سپاهان، رضا فتاحی عنوان کرده بود که همچنان تصمیمی برای حضور در ورزشگاه نداریم و منتظر تصمیم باشگاه هستیم.

تیم پرسپولیس از هتل به سوی ورزشگاه نقش‌جهان حرکت کرده و در زمان تنظیم این گزارش در ورزشگاه حضور دارند و در حال گرم کردن هستند.

در سوی مقابل بازیکنان و کادر فنی سپاهان در محوطه باز هتل کوثر حضور پیدا کرده‌اند که همچنان هواداران سپاهان اجازه خروج آن‌ها را نداده اند.

این موضوع باعث حضور نیروی انتظامی و یگان ویژه شد، تا با دخالت آن‌ها بازیکنان سپاهان بتوانند سوار اتوبوس تیم شده و به سوی ورزشگاه نقش‌جهان حرکت کنند.

با توجه به اینکه زمان اندکی به زمان آغاز بازی باقی مانده است و تیم سپاهان همچنان به سوی ورزشگاه حرکت نکرده است، احتمال اینکه این بازی با تاخیر همراه باشد را قوت بخشیده است.

هواداران سپاهان در اعتراض به برگزاری این دیدار بدون تماشاگر خیابان روبروی ورزشگاه نقش جهان را بستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید