مدیرعامل انجمن تعزیه ایرانیان انتخاب شد


مدیرعامل انجمن تعزیه ایرانیان انتخاب شد

تهران- ایرنا - هیات مدیره انجمن تعزیه ایرانیان «ابراهیم گله‌دارزاده» را به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تعزیه ایرانیان، هیات مدیره این انجمن متشکل از داود فتحعلی بیگی، علی سعیدی، سیدمحسن هاشمی، اسماعیل محمدی، محمد رضائی سفیدابی، احمد عزیزی و مجید خسروان طی جلسه‌ای ابراهیم گله‌دارزاده را به سمت مدیرعاملی انجمن تعزیه ایرانیان منصوب کرد.

انجمن تعزیه ایرانیان یک تشکل مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده‌است و تا امروز گام‌هایی در راستای سامان‌دهی گروه‌های تعزیه سراسر کشور و مجالس شبیه خوانی برداشته و مشارکت بسیاری در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی داشته است.

این انجمن تا امروز کوشیده است با زیر پوشش گرفتن هنرمندان تغزیه به‌ عنوان هنرمندان نمایش‌های آیینی سنتی یاری کند تا پیشکسوت‌های این رشته بتوانند درجه هنری بگیرند و همه اعضا امکان استفاده از تسهیلات بیمه هنرمندان را داشته باشند.

گله دارزاده نویسنده، کارگردان و مدرس دانشگاه است که در حوزه مدیریت و پژوهش تئاتر فعالیت هایی داشته و تاکنون عهده دار مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و رئیس مجموعه تئاتر محراب بوده است. او نویسنده کتاب های پژوهشی در اسطوره شناسی سیاه و شش نمایشنامه است و از دیگر مسئولیت های وی می توان به عضویت در شورای حمایت از هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری کارگروه تخصصی برآورد بودجه هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داور و عضو هیات انتخاب جشنواره نمایش های آیینی و سنتی و عضو ستاد اجرایی جشنواره بین المللی فجر اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان