آماده‌باش واحد‌های عملیاتی آذربایجان‌غربی در پی زلزله اخیر


آماده‌باش واحد‌های عملیاتی آذربایجان‌غربی در پی زلزله اخیر

جعفرزاده از آماده‌باش واحد‌های عملیاتی در پی زلزله اخیر در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

آماده‌باش واحد‌های عملیاتی آذربایجان‌غربی در پی زلزله اخیرمیثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در استان آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، وضعیت شبکه‌های تأمین آب و برق در حوزه شهری عادی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:خسارت۲۶۱ میلیارد تومانی سیل به شبکه آب و برق سیستان و بلوچستان / تخریب ۱۴۶۸ حلقه چاه آب در سیل سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه ۴۳ روستا تحت تأثیر زلزله قرار گرفته است، تصریح کرد: به علت وجود برف در راه‌های مواصلاتی، دسترسی به سختی صورت می‌گیرد، اما با این حال، تیم‌های ارزیاب برای بررسی وضعیت روستا‌ها در منطقه مستقر شده و هم‌اکنون در حال کنترل وضعیت شبکه آب و برق در این مناطق هستند.

تلاش برای حل مشکل ۲ روستای بی‌برق در استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی از استان آذربایجان غربی، در ابتدای حادثه ۲۴ روستا دچار قطعی برق شده که با تلاش مستمر تیم عملیاتی ۲۲ روستا برق‌دار شده و تنها ۲ روستا باقی مانده است.

جعفرزاده گفت: واحد‌های عملیاتی وزارت نیرو از ابتدای حادثه در منطقه حضور داشته و تلاش برای برق‌دار کردن این دو روستا ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج