فوتسال باشگاهی ایران تحت تاثیر کرونا


فوتسال باشگاهی ایران تحت تاثیر کرونا
بازی‌های باشگاهی فوتسال تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییراتی شده است.

به گزارش ایسنا، پس از این که بازی‌های فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد، حالا با مشاهده این بیماری در ایران و در راستای مقابله با گسترش آن، بازی‌های داخلی لیگ فوتسال ایران نیز تحت الشعاع قرار گرفته است.

پس از تصمیم کمیته مقابله با ویروس در مورد لغو مسابقات ورزشی از روز دوشنبه، سازمان لیگ فوتسال نیز در این زمینه با مسوولان مربوطه نشستی برگزار کرد و تصمیماتی گرفت.

امروز تا شنبه هفته آینده شاهد برگزاری بازی‌های مختلف در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم فوتسال هستیم. امروز (یک‌شنبه) بازی‌های عقب افتاده هفته چهاردهم در گروه اول لیگ دسته اول برگزار می‌شود که با تصمیم سازمان لیگ فوتسال این بازی‌ها درموعد مقرر و با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

فردا دوشنبه نیز در ورامین تیم ستارگان این شهر میزبان مس سونگون است و سن ایچ ساوه از گیتی پسند پذیرایی می‌کند تا شاهد برگزاری بازی‌های دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشیم. با تصمیم سازمان لیگ این دو بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هم‌چنین هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال از روز پنج‌شنبه استارت می‌خورد، بازی‌های عقب افتاده هفته چهاردهم لیگ دسته اول در گروه دوم جمعه برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت پلی‌آف لیگ برتر نیز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که با شرایط موجود احتمال لغو این بازی‌ها وجود دارد اما هنوز سازمان لیگ تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی