معضلات فناورانه چاره می شود


معضلات فناورانه چاره می شود

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: رویداد کارآفرینی چاره جو با همکاری پارک علم و فناوری البرز و شرکت برق استان البرز اولین برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز: مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: نخستین استارت آپ با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، شرکت توزیع برق استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه برق و انرژی در شرکت نیروی توزیع برق استان برگزار شد.
او افزود: اولین رویداد کارآفرینی چاره جو که با هدف رفع معضلات و نیازهای فناورانه طراحی شده است، با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر همکاران برگزار شد.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: موضوع این رویداد بهبود وصول مطالبات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بود که در دو بخش ارائه ایده پردازان و پنل گفت و گو انجام شد.
او افزود: در این رویداد نیم روزه، هفت ایده پرداز به بیان ایده های خود پرداختند و تیم داوری رویداد ایده ها را در فضایی کاملا تخصصی و کسب وکار بررسی کردند.
مهدوی گفت: از میان ایده های ارائه شده سه ایده آقای رمضانی از استارتاپ Icontor، رفیعی از شرکت پایا روش و همچنین نصیری از شرکت نوفن پردازش البرز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

46

کد خبر 1356143

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !