هیأت‌های اندیشه ورز برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تشکیل شود


 هیأت‌های اندیشه ورز برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تشکیل شود

آیت الله عبادی با تاکید بر ضرورت ابتکار و نوآوری در شیوه های تبلیغاتی، گفت: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن باید اتاق‌های فکر و هیأت‌های اندیشه ورز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (4 اسفند) در نشست ائمه جمعه استان اظهار کرد: آنچه از خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش به اسلام و مسلمین هدیه شد پیروزی مشهودی بود که حاصل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: البته انسان به زوایای نعمت توجه کمتری دارد، اما آنچه که توطئه ی استکبار بود و آنچه که امروز شاهد آن هستیم، 180 درجه با یکدیگر تفاوت دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان می خواستندبا فتنه های مختلف به نحوی مانع از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند، افزود: پس از این اقدامات فتنه برانگیز، دشمنان برنامه تغییر و براندازی نظام اسلامی را در دستور کار داشتند، و برای اینکه از خود ضربه شصتی نیز نشان دهند طرح شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش را اجرایی کردند تا شانس خود را آزمایش کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ما نسبت به اهداف اصلی دشمنان و اینکه اکنون چه شرایطی حکمفرما است، کم توجه هستیم، افزود: اتفاقاتی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به وقوع پیوست سرآغاز یک امر است که نیازمند کار و تلاش مضاعف می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خون حاج قاسم سلیمانی و وصیت نامه وی جامعه را بیدار کرد، گفت:حاج قاسم با عظمتی که داشت، خودش را سرباز ولایت می دانست.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تأثیر خون حاج قاسم سلیمانی به خارج از مرزهای ایران اسلامی رفته است، عنوان کرد: توطئه ها، تحریم هایی که از جانب دشمنان صورت می گیرد هر کشوری را از پای درمی آورد اما ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله در مقابل شرق و غرب عالم ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: در زمینه بیداری و کارآیی مردم و همچنین مبارزه با فساد و راه های انحرافی و گشودن راه های هدایت برای مردم و مخصوصا نسل جوان می توان کارهای بسیاری انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان آنقدر در تبلیغات قوی و فنی عمل می کنند که راست را به جای دروغ و دروغ را به جای راست به خورد مردم می دهند.

آیت الله عبادی بر ضرورت ابتکار و نوآوری در شیوه های تبلیغاتی تاکید کرد و افزود: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن باید اتاق‌های فکر و هیأت‌های اندیشه ورز تشکیل شود تا کارها به صورت کارشناسی شده به جلو حرکت کند.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس