باید با افرادی که ماسک را احتکار کرده اند برخورد جدی شود


باید با افرادی که ماسک را احتکار کرده اند برخورد جدی شود

بشیر خالقی گفت: یک عده هستند که همیشه در مواقع ضروری که می دانند جامعه به یک جنس نیاز دارد، آن را احتکار می کنند تا این گونه به هدف خود برسند؛ مشکل بزرگی که در کشور ما وجود دارد این است که با این افراد برخورد نمی شود، این افراد سوءاستفاده‌گر همیشه وجود دارند، جای تاسف وجود دارد که این افراد به راحتی می توانند با احتکار این اقلام با جان مردم بازی...

بشیر خالقی عضو کمیسیون آموزش و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص وضع موجود حاصل از ورود ویروس کرونا به کشور و کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: متاسفانه در کشور ما یک مشکل وجود دارد، تا یک مورد خاصی به وجود می آید یا کالایی مورد نیاز قرار می گیرد یک عده محتکر پیدا می شود که اقلام مورد نیاز را احتکار می کنند، ماسک به میزان کافی در کشور وجود دارد، باید یک مقدار نظارت بیشتر وجود داشته باشد، این مسئله چون به سلامت جان مردم مربوط می شود، باید با محتکرین برخورد جدی کنند.

وی افزود: مردم باید موارد پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت کنند، تنها ماسک مانع ابتلا به این بیماری نیست، تلویزیون اطلاعات خوبی در مورد پیشگیری از این بیماری را به مردم می دهد که اتفاقا برای آرامش جامعه هم خوب است و بهتر است مردم اطلاعات مورد نیازشان را از رسانه ملی دنبال کنند.

خالقی اظهار داشت: یک عده هستند که همیشه در مواقع ضروری که می دانند جامعه به یک جنس نیاز دارد، آن را احتکار می کنند تا این گونه به هدف خود برسند؛ مشکل بزرگی که در کشور ما وجود دارد این است که با این افراد برخورد نمی شود، این افراد سوءاستفاده‌گر همیشه وجود دارند، جای تاسف وجود دارد که این افراد به راحتی می توانند با احتکار این اقلام با جان مردم بازی کنند.

وی اذعان داشت: در کشوری مانند چین دولت با مردم همکاری می کند و مردم هم به دولت اعتماد دارند و نهایتا همه به هم کمک می کنند اما متاسفانه در ایران در چنین مواقع اضطراری بلافاصله یک عده سوءاستفاده‌گر به میدان می آیند. مردم باید از طریق تلویزیون از نوع برخورد با این بیماری آگاه شوند تا حداقل بار روانی سنگینی که در جامعه به وجود می آید را کم کنند.

بشیر خالقی در پایان گفت: فعلا برای این بیماری درمانی پیدا نشده است، در حال حاضر فقط باید از ابتلا به آن پیشگیری کنند؛ متاسفانه مردم هم هنوز خیلی مسئله را جدی نمی گیرند، باید در چنین مواقعی مردم هم به دولت یا همان کلیت نظام اعتماد کنند.

انتهای یپام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس