تقلب گل محمدی از روی دست کالدرون ؛ مهدی ترابی به پست جذاب باز می گردد


تقلب گل محمدی از روی دست کالدرون ؛ مهدی ترابی به پست جذاب باز می گردد

به نظر می‌رسد در دیدار امروز برابر سپاهان اصفهان بار دیگر گل‌محمدی از ترابی به عنوان هافبک چپ استفاده کند و وحید امیری هم هافبک راست پرسپولیس باشد. نوشته تقلب گل محمدی از روی دست کالدرون ؛ مهدی ترابی به پست جذاب باز می گردد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تقلب گل محمدی از روی دست کالدرون ؛ مهدی ترابی به پست جذاب باز می گردد

به گل‌محمدی هم ثابت شد؛ ترابی هافبک چپ بهتری است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵
تقلب گل محمدی از روی دست کالدرون ؛ مهدی ترابی به پست جذاب باز می گردد

به نظر می‌رسد در دیدار امروز برابر سپاهان اصفهان بار دیگر گل‌محمدی از ترابی به عنوان هافبک چپ استفاده کند و وحید امیری هم هافبک راست پرسپولیس باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی در نیم‌فصل اول ۵ گل از ۷ گل خود را زمانی زد که در سمت چپ بازی کرد. او دو بار هم در دربی و مقابل گل‌گهر، از همین سمت دو گل برای سرخپوشان پایتخت پایه‌گذاری کرد.

یحیی، اما با آمدن به پرسپولیس در ابتدا از ترابی در پست وینگر راست استفاده کرد، چون اعتقاد داشت جای وحید امیری سمت چپ خط میانی است. بعد از دو بازی که ترا‌بی در این پست نتوانست کمک پرسپولیسی‌ها کند، یحیی برای دربی دوباره تر‌ابی را در پست وینگر چپ بازی داد و او توانست روی گل اول پرسپولیس تأثیرگذار باشد. در بازی با الدحیل، ترابی دوباره به سمت راست رفت و نتوانست کاری از پیش ببرد و در همان نیمه اول هم با بدشانسی مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

یحیی در بازی مقابل شارجه دوباره از ترا‌بی در سمت چپ استفاده کرد و مهدی یک بار دیگر ارزش‌های خود را در این پست نشان داد و دو پاس گل به علیپور داد. ترابی در نیمه دوم بازی با الدحیل به سمت راست برده شد و پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست عملکرد درخشان خود در گلزنی را ادامه دهد تا در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ برسند. این بازی به خود یحیی گل‌محمدی هم ثابت کرد مهدی ترابی در سمت چپ خط میانی به مراتب کارایی بیشتری نسبت به جناح راست دارد.

ترابی در سمت چپ می‌تواند راحت‌تر به تو زده و مدافعان حریف را دریبل بزند در حالی که در جناح راست باید روی خط حرکت کند. این حرکت روی خط و تو نزدن، کارایی مهدی ترابی را به حداقل می‌رساند. به نظر می‌رسد در دیدار امروز برابر سپاهان اصفهان باز هم گل‌محمدی از ترابی به عنوان هافبک چپ استفاده کند و وحید امیری هم هافبک راست پرسپولیس باشد.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن