حزب‌الله: اسرائیل بداند که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت قوی‌تر شده است


حزب‌الله: اسرائیل بداند که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت قوی‌تر شده است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی محور مقاومت قوی‌تر شده است.

حزب‌الله: اسرائیل بداند که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت قوی‌تر شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسمی تاکید کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت از نظر مادی و تسلیحاتی و موشکی قوی‌تر شده است.

وی افزود: اسرائیل باید بفهمد که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی مقاومت اسلامی لبنان از نظر امکانات و توانایی‌ها قوی‌تر است و مهمتر از آن این که عزم و اراده و آمادگی بیشتری برای مقابله با هرگونه تجاوز و ایستادن در برابر همه چالش‌های آمریکا و اسرائیل در لبنان و کل منطقه را دارد.

سید صفی الدین افزود: ”این مقاومت مایه افتخار ماست که برای آیندگان امید می‌آفریند و باید میزان و معیار بماند. به اذن خداوند تعالی ما و شما به این عهد خود با شهدا وفادار می‌مانیم و از مقاومت پاسداری می‌کنیم و سربازانی در خدمت قدرت و عزت و عظمت آن تا آخر راه می‌مانیم حتی اگر همگی شهید و مجروح شویم و عزیزان خود را تقدیم کنیم اصل این است که مقاومت باقی بماند، زیرا مایه عزت و وجود آینده خودمان و جامعه و کشورمان است“.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینجا، یک میلیارد کیلومتر دورتر از زمین، حیات زنده می‌ماند!