تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال خوزستان بدون تماشاگر مسابقه می‌دهند


تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال خوزستان بدون تماشاگر مسابقه می‌دهند

 شیراز –ایرنا – رقابت تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

هیات فوتبال فارس با انتشار بیانیه ای که یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،آورده است:بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: باهدف ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران و براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمام مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

با توجه به نامه سازمان لیگ فوتبال، بازی تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و استقلال خوزستان به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز یکشنبه چهارم اسفند ۹۸ ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه بدون تماشاگر برگزار می شود.

این تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بدلیل حفظ سلامت تماشاگران و شیوع بیماری کرونا که این روزها در ایران سلامت مردم را با خطر مواجه کرده، گرفته شده است.

همچنین با اعلام فدراسیون فوتبال از پنجم اسفند ۹۸ تمام مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بمدت ۱۰ روز لغو می شود .

تیم قشقایی شیراز هم اینک در جدول رده بندی با انجام ۲۴بازی با ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قراردارد و تیم استقلال خوزستان هم با همین تعداد بازی و ۲۹ امتیاز دهم است.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
تیم های رایکا بابل و شهرداری تبریز با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا