بیش از 52 میلیارد پیامک درون‌شبکه در سه ماهه سوم امسال


بیش از 52 میلیارد پیامک درون‌شبکه در سه ماهه سوم امسال

ایتنا - تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ سوم سال جاری ارسال شده، بیش از 46 میلیارد در همراه اول، شش میلیارد در ایرانسل و 63 میلیون در رایتل را شامل می‌شود.


تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ سوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۶ میلیارد در همراه اول، شش میلیارد در ایرانسل و ۶۳ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ سوم سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۳۰۷ میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و ۹۱۵ میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، بیش از ۴۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون عدد بوده است.
بیش از 52 میلیارد پیامک درون‌شبکه در سه ماهه سوم امسال


تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۶۶۴ میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از چهار میلیارد و ۲۵۵ میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از شش میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد بوده است.
بیش از 52 میلیارد پیامک درون‌شبکه در سه ماهه سوم امسال


تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از ۸۴۹ میلیون و ۵۱۹ هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از ۵۰۰ میلیون و ۵۴۳ هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از ۶۳ میلیون و ۲۶۴ هزار عدد بوده است.
بیش از 52 میلیارد پیامک درون‌شبکه در سه ماهه سوم امسال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس