تبدیل قشم به پایلوت شناسه گذاری کالاهای سلامت محور مناطق آزاد


تبدیل قشم به پایلوت شناسه گذاری کالاهای سلامت محور مناطق آزاد

پول نیوز - شناسه گذاری کالاهای سلامت محور غذایی، آرایشی و بهداشتی در بین مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد قشم سپرده شد.

تبدیل قشم به پایلوت شناسه گذاری کالاهای سلامت محور مناطق آزاد
به گزارش پول نیوز، رونمایی از تابلوی شناسه گذاری کالاهای سلامت محور در قشم با حضور محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا دارو، حسین فرشیدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان و حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد.

بر این اساس، اختیارات سازمان غذا دارو در حوزه شناسه گذاری کالاهای سلامت محور به اداره کل غذا و دارو سازمان منطقه آزاد قشم تفویض گردید و با این اقدام، تمامی کالاهای سلامت محور غذایی، آرایشی و بهداشتی با برچسب آبی رنگ اصالت کالا از قشم به داخل و خارج کشور صادر خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اداره کل غذا و دارو سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به دراختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه های مجهز نقش مهمی در زمینه شناسایی کالاها و تائید استاندارد کالا دارد.

در مراسم رونمایی از شناسه گذاری کالاهای سلامت محور در قشم علاوه بر محمد رضا شانه ساز، حمید رضا مومنی و حسین فرشیدی، مدیر راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو، مشاور رییس این سازمان در امور پشتیبانی و توسعه، مدیرکل دفتر فناور اطلاعات و سامانه ها سلامت این سازمان، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مسئولان اداره کل غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشتند.

جزیره قشم با یکهزارو 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس