پرداخت عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه ‌و بویراحمد


پرداخت عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه ‌و بویراحمد

مدیر صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: عیدی مستمری‌بگیران تحت پوشش این صندوق پرداخت شده است.

«عیسی کریمی» یکشنبه چهارم اسفند ماه در جمع خبرنگاران افزود: مشمولانی که حکم مستمری‌بگیری آن‌ها بیش از یک سال برقرار شده، عیدی آن‌ها ۴۵۰ هزار تومان و کسانی که حکم مستمری بگیری آن‌ها کمتر از ۶ ماه است حکم عیدی‌شان ۲۲۵ هزار تومان است.

وی اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خانوار مستمری‌بگیر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از صندوق، مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: توانسته‌ایم ۲۴ هزار خانوار روستایی و عشایری و کشاورز غیر ساکن روستا را در صندوق عضو کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: امیداوریم بتوانیم در سال جدید این جمعیت را حداقل به ۵۰ درصد جامعه مشمول برسانیم و از امتیاز بازنشستگی و از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان که از مزایای صندوق است، بهره‌مند سازیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دعوت می‌کنیم متولدین اسفند ۱۳۴۸ با پرداخت سالانه حداقل ۲۷۰ هزار تومان و حداکثر ۶۶۰ هزار تومان که دو برابر این مبالغ را دولت پرداخت می‌کند، در صندوق بیمه عضو و از مزایا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق