افزایش قربانیان ویروس کرونا به 2461 نفر


افزایش قربانیان ویروس کرونا به 2461 نفر
جدیدترین آمار نشان می دهد ویروس کرونا (corona) تا به حال جان ۲۴۶۱ را در سرتاسر جهان گرفته است.

به گزارش تسنیم، آمار جدید نشان می دهد شمار قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به دو هزار و ۴۶۱ نفر رسیده و در کل ۷۸ هزار و ۷۶۶ نفر در دنیا به بیماری« کووید- ۱۹» مبتلا شده اند.

کشور چین روز شنبه از کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا (corona) در داخل سرزمین خود خبر داده بود. با این حال کمیسیون بهداشت ملی چین تأکید دارد که بیماران درمان شده باید تا ۱۴ روز بعد از درمان کامل هم بر شرایط سلامت خویش نظاره گری داشته باشند، ماسک بزنند و به علت خطرات ناشی از ارتباط مجدد با فردی مریض، از حضور در فضاهای باز و مکان های عمومی پرهیز کنند.

بنا بر اعلام مقامات چین، تا آخر روز جمعه ۳۹۷ مورد جدید ابتلا به بیماری« کووید- ۱۹» در این کشور به ثبت رسیده است؛ این در حالی است که یک روز قبل از آن شمار مبتلایان ۸۸۹ نفر بوده است.

به گزارش یورونیوز، هم زمان گزارش ها حاکی از افزایش شمار مبتلایان به« کووید- ۱۹» در سایر کشورهای جهان است؛ موردهای ابتلا به این بیماری حداقل در ۲۶ کشور دیگر به ثبت رسیده و در بیرون از مرزهای کشور چین منجر به مرگ دست کم ۱۲ نفر شده است.

در کرۀ جنوبی ۲۲۹ مورد جدید آلوده به کرونا ثبت شد و به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری تا اواسط روز شنبه به ۴۳۳ نفر رسید.

در ایتالیا همچنین ۱۷ مورد ابتلا به« کووید- ۱۹» ثبت شده و حداقل ۱ نفر جان باخته است. همینطور در ایران هم فوت پنج نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تائید شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز