اعطای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» به حجت‌الاسلام دکتر ارزانی


اعطای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» به حجت‌الاسلام دکتر ارزانی

لوح تقدیر و تندیس جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» توسط نماینده دبیر این جشنواره به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان: مرحله نهایی داوری رویداد ملی «فهما» در بخش نمایش، امروز (چهارشنبه، 30 بهمن) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و هیات داوران متشکل از سیدحسین فدایی حسینی، کوروش زارعی و شهرام کرمی برگزار شد.

بر پایه این گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف رویداد ملی فهما، حکم داوری را به هیات داوران حاضر ارائه کرد.

در ادامه «کوروش زارعی»، از داوران بخش نمایش رویداد ملی «فهما» طی سخنانی گفت: مشکلی که اکنون در تئاتر وجود دارد، فقر نمایش‌نامه است. بسیاری از مسائل ناشی از این می شود که نویسنده درست تربیت نکردیم.

همچنین در ادامه «شهرام کرمی» با اشاره به جشنواره تئاتر «سردار سلیمانی» گفت: این همایش ویژه تقدیر از مقام سردار سلیمانی بود که با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

این داور بخش نمایش رویداد ملی فهما ادامه داد: از تاریخ 16 تا 25 بهمن ماه تا 160 تئاتر خیابانی در تهران و کرمان با محوریت سردار سلیمانی برگزار و با استقبال مواجه شد.

گفتنی است، در ادامه شهرام کرمی به نمایندگی از دبیر جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اهدا کرد.

پایان پیام/187

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان