خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون بهره


خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون بهره

این روزها مبلمان جز وسایل جدایی‌ناپذیر و ضروری خانه‌های امروزی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توکامارت، افراد اگر بخواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند خرید مبلمان جدید جزء اصلی‌ترین تصمیمات آن‌ها به حساب می‌آید، ولی خرید مبل برای منزل به علت وجود تنوع بالای این کالا مثل مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل و همچنین تنوع جنس چوب و پارچه از چالشی‌ترین تصمیمات خانواده‌ها است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند، با چرخی در اینترنت حتماً با فروشگاه‌های اینترنتی مبل و دکوراسیون برخورد کرده‌اید و یا اگر به صورت حضوری به فروشگاه‌های مبلمان مثل بازار مبل یافت آباد سری بزنید مشاهده می‌کنید که در برخی از فروشگاه‌ها در کنار خرید نقدی، امکان خرید قسطی مبل نیز به شما ارائه می‌کنند.

اما با توجه به شرایط کنونی اقتصادی و نوسانات قیمت در بازار و افزایش مداوم قیمت مواد اولیه، کمتر فروشگاهی را می‌توان پیدا کرد که امکان خرید اقساطی مبل با سود صفر درصد یا بدون بهره را داشته باشد و معمولاً مشتری باید در ازای خرید قسطی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد را به عنوان سود یا کارمزد علاوه بر مبلغ سفارش خود پرداخت کند.

در این متن قصد داریم شما را با نحوه خرید انواع مبلمان به صورت اقساطی و بدون پرداخت هیچ‌گونه سود یا کارمزدی، از طریق معرفی یک فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون آشنا کنیم.

خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون بهره

فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون توکامارت به علت این که خود تولیدکننده مستقیم انواع محصولات حوزه مبلمان و سرویس خواب است، این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند با سود صفر درصد مبلمان مورد نظر خود را به صورت اقساطی بخرند، البته این فروشگاه روش‌های پرداخت دیگری هم دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

۱. پرداخت هزینه به طور کامل:

در این روش شما باید هزینه مبل خریداری شده را به صورت کامل به هنگام ثبت سفارش پرداخت کنید، ولی در عوض هزینه ارسال کالای خریداری شده تا درب منزل شما در سراسر ایران رایگان خواهد بود.

۲. پرداخت بیعانه و تسویه درب منزل:

در این روش پرداخت شما مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می‌کنید و مابقی مبلغ را هنگام دریافت کالا در درب منزل پرداخت می‌کنید.

۳. خرید مبل به صورت اقساطی:

اما در صورتی که تصمیم به خرید قسطی مبل بدون سود و بهره را دارید، می‌توانید از این روش پرداخت استفاده کنید. با انتخاب این گزینه درصدی از مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت اقساطی و با چک‌های یک ماه تا دو ماهه پرداخت کنید.

در تمامی این روش‌ها قیمت یکسان است و امکان خرید مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی به هر ۳ روش ممکن است؛ تنها در روش‌های دوم و سوم یعنی خرید بیعانه‌ای و خرید اقساطی هزینه حمل‌ونقل مبل تا درب منزل بر عهده مشتری است. علاوه بر این، این امکان توسط توکامارت فراهم شده است تا مشتریان به صورت حضوری نیز نسبت به خرید و ثبت سفارش خود با همان شرایط خرید اینترنتی اقدام کنند.

خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون بهره

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید اقساطی مبل و مشاهده انواع مدل‌های سلطنتی، کلاسیک و راحتی مبلمان می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون توکامارت به نشانی www.tookamart.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا