تشدید فعالیت های ستاد کورونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


تشدید فعالیت های ستاد کورونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به منظور آماده باش و اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه فعالیت های پیشگیری از کورونا ویروس درستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشدید شده است.

دکتر محمد هادی عباسی با اشاره به این مطلب که در سالیان اخیر حوزه سلامت در مقابل بحرانهای پیش آمده در استان خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی ارائه کرده است، خاطر نشان کرد: هرچند در حال حاضر مورد خاصی از کورونا ویروس در استان مشاهده نشده است، ولی آمادگی در برابر بحران ها از رسالت های مهم کادر بهداشت ودرمان است و درصورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی موارد کنترل و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در کشور چین و به تبع آن در چند کشور دیگر و با توجه به هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان به دستور ریاست دانشگاه تمامی مراکز بهداشت ودرمان دانشگاه در وضعیت مبارزه با بحران احتمالی قرار گرفت و به محض ورود این ویروس فعالیت های ستاد بحران دانشگاه با فعالیت های جدی تری دنبال می گردد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تدابیر و نظارت های لازم برای خرید دارو و تجهیزات در سطح داروخانه ها اعمال گردیده است ودرصورت صلاحدید کمیته درمان به تعداد داروخانه های کشیک شبانه روزی در سطح شهر اضافه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توصیه کرد: به شایعات فضای مجازی در خصوص کورونا ویروس توجه نکنند و اطلاعات دقیق و شفاف را از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیگیری نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی