مقتدی صدر بازهم تهدید به راه اندازی تظاهرات میلیونی کرد


مقتدی صدر بازهم تهدید به راه اندازی تظاهرات میلیونی کرد

شفقنا-رهبر جریان صدر عراق تهدید کرد که اگر پارلمان عراق جلسه دادن رای اعتماد را به محمد توفیق علاوی برگزار نکند هواداران خود را به خیابان ها خواهد فرستاد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بغداد الیوم، پارلمان عراق با وجود آنکه محمد توفیق علاوی از نهایی شدن فهرست کابینه خود خبر داده است اما هنوز قصدی برای […]

مقتدی صدر بازهم تهدید به راه اندازی تظاهرات میلیونی کرد

شفقنا-رهبر جریان صدر عراق تهدید کرد که اگر پارلمان عراق جلسه دادن رای اعتماد را به محمد توفیق علاوی برگزار نکند هواداران خود را به خیابان ها خواهد فرستاد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بغداد الیوم، پارلمان عراق با وجود آنکه محمد توفیق علاوی از نهایی شدن فهرست کابینه خود خبر داده است اما هنوز قصدی برای تشکیل جلسه ندارد.

مقتدی صدر رهبر جریان صدر که از حامیان اصلی نخست وزیر مکلف است، در پستی که در توییتر منتشر کرد، نوشت: ما و همچون یک فرد از افراد ملت مظلوم عراق منتظر برگزاری جلسه پارلمان هستیم تا بدون هیچگونه ملاحظه خارج از عرفی به کابینه معرفی شده رای داده شود. باید ماموریت نخست مشخص کردن زمان و فراهم کردن زمینه برای انتخابات زود هنگام و شفاف و بعد از آن محاکمه فاسدان و قاتلان تظاهر کنندگان و حمایت از انقلابی ها و عمل برای اعتلای حاکمیت عراق باشد.

او در ادامه نوشت: و اما اگر در خلال این هفته جلسه تشکیل نشود و یا اینکه تشکیل شود و به کابینه عراقی شایسته رای داده نشود و یا اینکه کابینه طبق انتظارات مرجعیت دینی و مردم نباشد این باعث خواهد شد تا تظاهرات میلیونی مردمی برگزار شود که به دنبال آن اطراف منطقه سبز اعتصاب خواهیم کرد تا عراق را به یاری خدا از دست فاسدان و نژاد پرستان نجات دهیم.

کردها و فراکسیون القوی العراقیه که از سنی ها تشکیل می شود از مخالفان اصلی محمد توفیق علاوی نخست وزیر مکلف هستند.

متن خبر را در بغداد الیوم دنبال کنید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک