یکهزار و 500 کیلومتر راه در سیستان و بلوچستان ترمیم شد


یکهزار و 500 کیلومتر راه در سیستان و بلوچستان ترمیم شد

 زاهدان- ایرنا- سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری توحید سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 500 کیلومتر از نقاط تخریب شده ناشی از بارندگی در شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه توسط راهداران این تیم در سالجاری ترمیم شده است.

کریم شاهوزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای این تیم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و کاربران جاده‌ای حوزه استحفاظی علاوه‌بر ترمیم محورهای آسیب دیده ناشی از بارندگی نسبت به روکش آسفالت سرد در سطح ۱۵ کیلومتر از محورهای ارتباطی، تسطیح ۱۵ هزار کیلومتر از محورهای روستایی شنی و خاکی و ۱۵ کیلومتر منظرآرایی و پاکسازی حریم راه اقدام کردند.

وی انجام عملیات اجرایی محور جش- سرده از پروژه طرح ملی ابرار و اجرای روکش آسفالت محور روستایی پدگی را از سایر اقدامات این تیم بر شمرد.

به گفته ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ابتکار این اداره‌کل در زمینه تمرکز ارائه خدمات راهداری و راه‌سازی در قالب تیم‌های چهارگانه و انجام بسیاری از پروژه‌های راهداری به صورت امانی، تأثیر بسزایی در افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های مرتبط داشته که این خود مصداق بارز التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟