قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان از حضور پرشور مردم در انتخابات


قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان از حضور پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: باری دیگر همچون گذشته باید سجده شکر به درگاه خدای متعال گذاشت و از اعماق جان حمد و سپاس بی‌حد و حصر الهی را به ‌جا آورد که به مردم مومن، بصیر و فهیم ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان توفیق عنایت فرمود تا در امتحان شکوه حضور انتخابات سربلند شوند.

در ادامه بیانیه آمده است: بدون شک در کارزار انتخابات هر فرد و جریان که رای آورده و پیروز شود؛ برنده واقعی مردم حماسه ساز ایرانند که با حضور خود جوابی محکم و دندان شکن بر دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی دادند. حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهد شد و موجب مسرت و شادی دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور می شود.

اینجانبان در این راستا در ابتدا از مردم سلحضور و همیشه در صحنه استان و در مرحله دوم از تمام دست‌اندرکاران انتخابات به ‌ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌کش نظامی، انتظامی، امنیتی و اصحاب رسانه تشکر می نماییم.

امید است؛ در سایه الطاف الهی، و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و مستدام باشید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو