150 هزار پاکت جشن نیکوکاری برای مدارس سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است


150 هزار پاکت جشن نیکوکاری برای مدارس سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است

زاهدان- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 150 هزار پاکت برای دریافت کمک‌های دانش‌آموزان و اولیای آنان در سطح مدارس این استان پیش‌بینی شده است.

مهدی میرامامی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در روز ۱۴ اسفند در هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) در سطح مدارس سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال همزمان با بازگشایی مدارس ۱۰۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند توسط اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)سیستان و بلوچستان گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۹۱ میلیون تومان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان در قالب بسته‌های عیدانه برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه درآمد ۱۰۰ درصد جشن عاطفه‌ها براساس لیست شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: امید است حداقل نیازهای افراد نیازمند را تامین کنیم حتی شده یک هدیه کوچک را تهیه و لبخندشادی را با دستان گرم آحاد مردم سخاوتمند استان به دست آوریم.

میرامامی بیان کرد: جشن نیکوکاری در ۱۵ و ۱۶ اسفند با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در پایگاه‌های کمیته امداد، معابر، میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه اهل سنت و تشیع سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال مبالغ نقدی در قالب بن خرید و یا براساس شناسایی مراکز خرید لباس، کفش، کیف، لوازم التحریر و معرفی به آن مراکز امکان خرید با بن را با کیفیت مناسب فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: مدارسی که مراسم جشن نیکوکاری برگزار کرده و دانش آموز نیازمند ندارند می‌توانند به عنوان مدرسه معین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان محروم مدارس همجوار اهداء کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟